Omhoog
Aanmelden
Login
Gemeentearchief Venlo
Skip Navigation LinksHome > Archiefwinkel > Vragen

Vragen

Veelgestelde vragen over de archiefwinkel

Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?
In onze webwinkel kunt u de artikelen selecteren die u wenst te bestellen en in uw winkelwagen plaatsen. Na het invullen van uw gegevens kunt u de verzendkosten voor uw bestelling zien. U kunt uw bestelling en gegevens op dit moment nog wijzigen of annuleren.

Kan ik de bestelling ook afhalen?
Ja dit kan. U kunt de in onze archiefwinkel aangeboden publicaties ook bij onze balie aanschaffen. U betaalt dan geen verzendkosten. In dit geval kunt u contant afrekenen aan de balie.

Ik wil een bestelling en de factuur ieder op een ander adres ontvangen. Is dit mogelijk?
Uiteraard is dit geen probleem. U kunt hiervoor een ander afleveradres voor uw bestelling ingeven bij het veld “opmerkingen".

Ik heb per ongeluk een bestelling via jullie website geplaatst. Hoe kan ik de order annuleren?
Neem meteen contact met ons op via de telefoon of via e-mail. Als u uw contactgegevens en de inhoud van de bestelling doorgeeft en aangeeft dat deze bestelling geannuleerd kan worden, dan veranderen wij dit in ons systeem. Wanneer wij deze verandering doorvoeren, krijgt u een email ter bevestiging van annulering van de order.

Ik wil een product terugsturen.
Hiervoor kunt u contact opnemen via e-mail of telefoon: 14077.

Ik wil een product ruilen.
Hiervoor kunt u contact opnemen via e-mail of telefoon: 14077.

Staat uw vraag er niet bij? Stel deze dan aan ons!

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en zorgen ervoor dat de persoonlijk informatie die u aan ons doorgeeft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken.

archiefwinkel
© Copyright 2012  |  Gemeentearchief Venlo